مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 20:362024-01-07پزشكي

عمل کاشت حلزون گوش در استان یزد رایگان شد


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به عملکرد قابل توجه مرکز کاشت حلزون یزد طی اندک زمان راه اندازی آن، گفت: بیست و چهارمین عمل کاشت حلزون این مرکز در بیمارستان شهید دکتر رهنمون یزد انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، دکتر سیدکاظم رضوی عصر امروز در جمع خبرنگاران حوزه سلامت استان حاضر شد و با اشاره به اهمیت اقدامات انجام شده برای افزایش پوشش های بیمه ای در استان یزد، اظهار کرد:  کاشت حلزون از جمله عمل های جراحی است که هزینه انجام آن بین 13 تا 16 هزار دلار است و با رایزنی های انجام شده تمامی آن توسط هیئت امنای ارزی وزارت بهداشت تامین و به صورت رایگان برای بیماران انجام می شود.

وی افزود: پس از انجام عمل کاشت حلزون، نیاز به 200 تا 300 جلسه توانبخشی است که این مورد هم تقریباً به طور کامل تحت پوشش خدمات بیمه ای قرار خواهد گرفت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به این که عمل کاشت حلزون محدودیت سنی ندارد، گفت: کودکانی که از بدو تولد ناشنوا هستند و بزرگسالانی که شنوایی خود را از دست داده اند ولی دارای گفتار کامل می باشند، مشمول عمل کاشت حلزون می شوند.

دکتر رضوی تصریح کرد: سن طلایی جهت کاشت برای کودکانی که از تولد ناشنوا بوده ‍اند، حداکثر چهارسالگی است زیرا که اسکلت گفتاری کودک در این چهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمل کاشت حلزون گوش در استان یزد رایگان شد

عمل کاشت حلزون گوش در استان یزد رایگان شد