مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 21:502024-01-08سياسي

کاهش 50 درصدی تخلفات با راه اندازی سامانه ثبت تخلفات لحظه ای در قم


مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم با اشاره به کاهش 50 درصدی تخلفات با راه اندازی سامانه های ثبت تخلفات و ارسال پیامک لحظه ای، از آغاز اعمال قانون سرعت میانگین در بلوارهای غدیر و آیت الله بروجردی از 20 دی ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، وحید محسنی در گفت و گو با خبرنگاران یکی از اقدامات مهم در راستای افزایش ایمنی معابر پرتردد و پرحادثه در قم را راه اندازی سامانه های ثبت تخلفات دانست و اظهار داشت: بلوار غدیر یکی از پرحادثه ترین محور شهری بود که در نیمه دوم امسال 5 سامانه ثبت تخلفات در این محور راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه یک سامانه دیگر نیز در این محور تا پایان سال نصب می شود، ابراز کرد: با نصب این سامانه ها و ارسال پیامک لحظه ای، شاهد حداقل 50 درصد کاهش تصادفات و تخلفات در محور هستیم.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم از وجود 6 سامانه ثبت تخلفات در بلوار آیت الله بروجردی خبر داد و گفت: از 20 دی ماه ثبت سرعت میانگین نیز به این محور و بلوار غدیر اضافه می شود.

وی با تأکید بر اینکه متوسط سرعت مجاز در بلوار غدیر 70 کیلومتر بر ساعت و بلوار آیت الله بروجردی 90 کیلومتر بر ساعت است، اذعان کرد: تاکنون ثبت تخلفات به صورت لحظه ای انجام می شد که روز چهارشنبه 20 دی ماه میانگین سرعت بین سامانه ها یا سرعت متوسط نیز اضافه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 50 درصدی تخلفات با راه اندازی سامانه ثبت تخلفات لحظه ای در قم

کاهش 50 درصدی تخلفات با راه اندازی سامانه ثبت تخلفات لحظه ای در قم