مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 16:302023-12-25سياسي

برگزاری رویداد فرصت شغلی دانش بنیان ویژه مددجویان کمیته امداد گیلان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان از برگزاری رویداد فرصت شغلی دانش بنیان ویژه مددجویان این نهاد خبر داد و گفت: این رویداد به منظور جذب نیروی کار از مددجویان واجد شرایط و فارغ التحصیل کمیته امداد برگزار می شود.

- ایسنا/گیلان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان از برگزاری رویداد فرصت شغلی دانش بنیان ویژه مددجویان این نهاد خبر داد و گفت: این رویداد به منظور جذب نیروی کار از مددجویان واجد شرایط و فارغ التحصیل کمیته امداد برگزار می شود.

عباس اهرابی امروز، چهارم دی ماه از برگزاری رویداد فرصت شغلی دانش بنیان ویژه مددجویان این نهاد خبر داد و اظهار کرد: رویداد مذکور به منظور جذب نیروی کار از مددجویان واجد شرایط و فارغ التحصیل کمیته امداد با همکاری شرکت های دانش بنیان و خلاق برگزار می شود.

وی با تأکید بر ضرورت آموزش مهارت و ایجاد بستر بهره مندی از ایده های خلاقانه و دانش بنیان، افزود: یکی از مأموریت های این نهاد ایجاد فرصت شغلی از طریق ارائه آموزش های مختلف به مددجویان و بهره مندی از ظرفیت مؤسسات دانش بنیان به منظور فراهم نمودن بستر ایجاد شغل پایدار و درآمد مناسب برای خانواده های تحت پوشش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد فرصت شغلی دانش بنیان ویژه مددجویان کمیته امداد گیلان

برگزاری رویداد فرصت شغلی دانش بنیان ویژه مددجویان کمیته امداد گیلان