مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 20:402024-01-09اقتصادي

انجام بیش از 29 هزار عملیات فنی روی خطوط برقدار در اهواز


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: از ابتدای امسال با تلاش گروه های ویژه کار با خطوط برقدار شبکه فشار متوسط، 29 هزار و 748 عملیات فنی در کلانشهر اهواز انجام شد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: از ابتدای امسال با تلاش گروه های ویژه کار با خطوط برقدار شبکه فشار متوسط، 29 هزار و 748 عملیات فنی در کلانشهر اهواز انجام شد.

عبدالحمید عباس شیاری در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه این عملیات از ابتدای سال به منظور افزایش ضریب پایداری تجهیزات شبکه برق اجرا شده است، اظهار کرد: این عملیات روی شبکه 11 و 33 هزار ولت کلانشهر اهواز انجام شده است.

وی افزود: راه اندازی گروه های ویژه کار با خطوط برقدار با هدف نگهداری و تعمیرات بدون وقفه در شبکه توزیع و در نهایت رسیدن به شاخص 99 دقیقه خاموشی در سال به ازای هر مشترک انجام شده است که در 2 بخش سخت افزاری و نرم افزاری، گروه های فنی با استفاده از ابزارهای پیشرفته اقدام به اجرای مانور روی تجهیزات شبکه برق می کنند.

شیاری با اشاره به برنامه های حفظ پایداری هرچه بیشتر شبکه برق در فصل تابستان 1403 گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده در امور نگهداری و تعمیرات شبکه فشار متوسط، تاکنون اقدامات فنی مهمی در شهرستان اهواز، حمیدیه، باوی و کارون انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام بیش از 29 هزار عملیات فنی روی خطوط برقدار در اهواز

انجام بیش از 29 هزار عملیات فنی روی خطوط برقدار در اهواز