مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 12:002024-01-10سياسي

وزارت بهداشت برای پرداخت حقوق نیروهای خدماتی بیمارستانی بوشهر کمک می کند


نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: با موافقت معاون توسعه وزارت بهداشت حداقل ماهی 50 میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پرداخت خواهد شد تا حقوق نیروهای خدماتی بدون تعویق پرداخت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تعلل در پرداخت حقوق کارکنان شرکتی خدماتی بیمارستانی، اظهار داشت: بیمارستان های استان بوشهر درآمد پایینی دارند و معمولا حقوق نیروهایی که از محل درآمدی بیمارستان تامین می شود، 3 تا 4 ماه به عقب می افتد.

  وی افزود: در نشست با معاون توسعه وزارت بهداشت رایزنی شد تا وزارت بهداشت در جهت جبران و کمک به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر رقمی ماهانه پرداخت کند تا حقوق کارکنان نیروهای خدماتی به تعویق نیفتد.

جمیری بیان داشت: با موافقت معاون توسعه وزارت بهداشت حداقل ماهی 50 میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پرداخت خواهد شد تا حقوق نیروهای خدماتی بدون تعویق پرداخت شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشستی در مورد تعیین تکلیف بخش درمانی بیمارستان عالیشهر با حضور معاونت های وزارت بهداشت، گفت: بخش مرکز جامع سلامت در بیمارستان عالیشهر فعال است اما بخش درمان تعیین تکلیف نشده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت بهداشت برای پرداخت حقوق نیروهای خدماتی بیمارستانی بوشهر کمک می کند

وزارت بهداشت برای پرداخت حقوق نیروهای خدماتی بیمارستانی بوشهر کمک می کند