مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 21:152024-01-13اقتصادي

قیمت مرغ زنده ارزان شد


مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی کشور از تامین و عرضه مناسب نهاده های طیور در سامانه بازارگاه خبر داد و گفت: روند قیمت مرغ زنده و گوشت مرغ کاهشی شده است.

- جی پلاس، علی ابراهیمی درباره وضعیت بازار مرغ زنده و گوشت مرغ افزود: اکنون هر کیلوگرم مرغ زنده بین 55 تا 59 هزارتومان خریداری می شود که همین امر موجب کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار مصرف به حدود 80 تا 85 هزارتومان شده است.

ایرنا نوشت؛ مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی کشور علت افزایش قیمت مرغ زنده و گوشت مرغ طی 10 روز گذشته را افزایش تقاضا، کمبود نهاده های طیور در بازارگاه و افزایش قیمت جوجه یکروزه و کاهش عرضه مرغ دانست و اظهارداشت: طی مدت مذکور قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده به طور موقتی به حدود 70 هزارتومان رسیده بود که موجب افزایش قیمت گوشت مرغ در بازار شد.

وی تصریح کرد: طبق گزارش های موجود، در مهرماه حدود 128 میلیون قطعه، 134 میلیون قطعه در آبان ماه، 144 میلیون قطعه در آذرماه و 148 میلیون قطعه جوجه ریزی جهت پرورش مرغ گوشتی صورت گرفته است بنابراین روند جوجه ریزی کاهشی نبوده و حتی برای ماه های پایانی سال با افزایش آن نیز در سالن های پرورش روبرو خواهیم شد.

ابراهیمی همچنان قیمت جوجه یکروزه را بالا دانست و گفت: در حال حاضر به دلیل نزدیکی به شب عید، تقاضا برای جوجه یکروزه افزایش یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت مرغ زنده ارزان شد

قیمت مرغ زنده ارزان شد