مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 13:152024-01-03اقتصادي

توزیع عادلانه نهاده ها از طریق مساحی دقیق اراضی کشاورزی


معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه پروژه اطلاعات مکانی و توصیفی کشاورزی با جدیت و با استفاده از ظرفیت های موجود در استان در حال انجام است گفت: -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، احمد قدیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در محل سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به پروژه اطلاعات مکانی و توصیفی کشاورزی اظهار کرد: این مهم با جدیت و استفاده از ظرفیت های موجود در سطح استان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه سازمان جهاد با برنامه ریزی مدون تهیه اطلاعات اراضی کشاورزی و واحدهای تولیدی را از نیمه دوم سال جاری در دستور کار قرار داده است افزود: در هر 10 شهرستان این مهم مجدانه در حال اجراست.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان یادآور شد: در این زمینه 170 نفر کارشناس بخش خصوصی GPS زنی و درج اطلاعات در سامانه سامکا را انجام می دهند به طوری که رقم قابل ملاحظه ای انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه در شهرستان های مختلف از 11 درصد تا 75 درصد GPS زنی انجام شده است گفت: عملیات مکانیزه نیز از پنج درصد تا 93 درصد اجرا شده است.

قدیمی آموزش کارشناسان به منظور آشنایی با روش کار و کاهش مشکلات را از اقدامات این حوزه برشمرد و افزود: درصدد آن هستیم که این پروژه تا پایان سال به نتیجه قابل قبولی برس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع عادلانه نهاده ها از طریق مساحی دقیق اراضی کشاورزی

توزیع عادلانه نهاده ها از طریق مساحی دقیق اراضی کشاورزی