مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 11:052023-12-24سياسي

چمران: طرح تراموا باید قبل از ارسال به هر نهادی اول به شورا می آمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران امروز 3 دی 1402 در حاشیه دویست و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: - رییس شورای شهر تهران در خصوص ساخت تراموا، گفت: هنوز طرح تراموا به شورای اسلامی شهر تهران نیامده و باید ابتدا در شورا درباره آن تصمیم گیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران امروز 3 دی 1402 در حاشیه دویست و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: امروز بعد از تذکرات اعضا، ناصر امانی عضو شورای شهر گزارشی از یکی از محلات جنوبی شهر تهران (منطقه 15) ارائه می کند و بعد از آن هم گزارش تبصره بودجه مورد بررسی و احتمالا اساسنامه دو شرکت هم رسیدگی می شود.

وی در خصوص ساخت تراموا و ارسال طرح آن به شورای عالی ترافیک، گفت: هنوز تراموا به شورای شهر نیامده و باید قبل از هر جا موضوع تراموا اول به کمیسیون حمل و نقل شورا و بعد در صحن مطرح شود و اگر راه دیگری رفته اند؛ اشتباه بوده است.

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه ساخت مترو مقرون به صرفه تر است، گفت: ما در تهران مترو را داریم؛ تراموا تقریبا گران است و به خاطر شرایط ترجیح می دهیم ساخت مترو در اولویت بودجه ها قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چمران: طرح تراموا باید قبل از ارسال به هر نهادی اول به شورا می آمد

چمران: طرح تراموا باید قبل از ارسال به هر نهادی اول به شورا می آمد