مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 17:402023-12-28بين الملل

چرا ائتلاف آمریکا در دریای سرخ هنوز آغاز نشده دچار ریزش شد؟


آمریکا در حالی از ائتلاف «نگهبانان سعادت» با حضور بیش از 20 کشور در دریای سرخ رونمایی کرد که در همان گام نخست، چهار کشور فرانسه، اسپانیا، ایتالیا و استرالیا به آن «نه» گفتند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - مهر نوشت: با شدت گرفتن بمباران ها و نسل کشی نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی و افزایش شدت محاصره فلسطینیان در این باریکه جغرافیایی، ارتش ملی یمن به فکر کمک به زنان، کودکان و آوارگان فلسطینی افتاد.

یمنی ها بارها اعلام کرده اند که دریای سرخ تنها تا زمانی که دارو و غذا به دست مردم غزه نرسد، کشتی های صهیونیستی یا کشتی هایی که به مقصد سرزمین های اشغالی حرکت می کنند، ناامن است؛ هشداری که چند هفته ای وارد فاز عملیاتی شده است.

آنها از 19 نوامبر حمله های خود را به کشتی های رژیم صهیونیستی و کشتی های عازم به سرزمین های اشغالی را آغاز کردند که در نهایت آمریکا و متحدان اروپایی آن در صدد ایجاد ائتلاف نظامی دریایی برای تقابل با آن برآمده اند؛ ائتلافی که به نظر نمی رسد از کارایی لازم بهره مند باشد.

نشانه های ناکارامدی ائتلاف در یک قدمی اجرا نگهبانان سعادت نام انتخابی آمریکا و متحدان اروپایی برای ائتلاف دریایی در دریای سرخ به منظور حفاظت از رژیم صهیونیستی در برابر حمله های یمن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا ائتلاف آمریکا در دریای سرخ هنوز آغاز نشده دچار ریزش شد؟

چرا ائتلاف آمریکا در دریای سرخ هنوز آغاز نشده دچار ریزش شد؟