مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 09:452023-12-25سياسي

جزییات فراخوان اجباری کی یف برای سربازی مردان اوکراینی مشخص شد


وزیر دفاع اوکراین گفت، این کشور بر روی داده هایی کار می کند تا فهرستی از افراد واجد شرایط برای سربازی را تهیه کند و بدین ترتیب به همه این اشخاص چه در داخل و چه در خارج، - وزیر دفاع اوکراین گفت، این کشور بر روی داده هایی کار می کند تا فهرستی از افراد واجد شرایط برای سربازی را تهیه کند و بدین ترتیب به همه این اشخاص چه در داخل و چه در خارج، پیام اخطاری ارسال شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رستم اومروف وزیر دفاع اوکراین طی مصاحبه اختصاصی با یکی از رسانه های داخلی این کشور این اظهارات را عنوان کرد و از برنامه های خود پرده برداشت.

وزیر دفاع اوکراین افزود: مردم اغلب متوجه نمی شوند چه کسی واجد شرایط است، چه کسی از پیش سرباز بوده و چه کسی کهنه سرباز است.

به همین خاطر، ما روی داده هایی کار می کنیم که این افراد مشخص شوند.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا ایجاد چنین داده هایی ممکن است در نهایت به ارسال اخطار از طریق تلفن های هوشمند منجر شوند، جوابی مثبت داد و گفت: راه حل های فنی برای عملی کردن آن در دست بررسی است.

اومروف ضمن تاکید بر مسئله برابری و عدالت ، خاطرنشان کرد که این مکانیسم بهود یافته برای جذب و استخدام سربازان، اوکراینی های خارج از کشور را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات فراخوان اجباری کی یف برای سربازی مردان اوکراینی مشخص شد

جزییات فراخوان اجباری کی یف برای سربازی مردان اوکراینی مشخص شد