مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 15:102024-01-02فرهنگي

حمایت از مردم غزه در جشنواره «الجونه» / ترانه ای که در دل ها نشست + صوت


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امیر عید خواننده مصری از گروه کریوکی، با خواندن ترانه ای با نام «تلک القضیه» در دفاع از حقوق مردم فلسطین در جشنواره فیلم «الجونه» مصر، - گروه موسیقی آلترناتیو راک مصری کایروکی با این ترانه دلخراش ادای احترامی کرده است به مردم فلسطین.

اشعار مصطفی ابراهیم در تلک قضیه تحقیقی نافذ در مورد صداقت کسانی است که در عین نادیده گرفتن اصول انصاف و برابری، ادعای فضیلت دارند.

در هسته خود، این آهنگ به عنوان گواهی طنین انداز برای سرخوردگی از جهانی است که ادعا می کند از بشریت دفاع می کند و در عین حال چشمان خود را بر اضطراب و بی عدالتی های درونی خود می بندد.

ششمین دوره جشنواره فیلم الجونه مصر، که قرار بود اوایل پاییز برگزار شود، به دلیل تشدید نژادپرستی اسراییل و افزایش تلفات مردمی ابتدا به تأخیر افتاد و مسئولان گفتند: تیم جشنواره الجونه متعهد به برگزاری این جشنواره می ماند و از این فرصت برای تقویت و توسعه موضوع مرکزی جشنواره، یعنی سینما برای انسانیت استفاده خواهد کرد.

این موضوع وحدت و همدلی را ترویج می کند و ما مصمم به ترکیب آن در تمام فعالیت های جشنواره هستیم.

در بیانیه جشنواره آمده بود: ما به شدت به قدرت عمیق سینما در یکپارچه سازی مردم ایمان داریم، همچنین ما وضعیت فعلی و اهمیت تأمل جمعی را درک م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از مردم غزه در جشنواره «الجونه» / ترانه ای که در دل ها نشست + صوت

حمایت از مردم غزه در جشنواره «الجونه» / ترانه ای که در دل ها نشست + صوت