مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 15:512024-01-19سياسي

رژیم صهیونیستی منتظر انتقام سخت باشد


رژیم صهیونیستی منتظر انتقام سخت باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی نماز جمعه این هفته شهرستان بهمیی به امامت حجت الاسلام اسماعیل صلواتی اقامه شد.

امام جمعه شهرستان بهمیی گفت: درس اصلی سیره امام جواد علیه السلام مبارزه با طاغوت و استکبار است و جهاد با کفر و طاغوت مهم ترین بعد زندگی جوادالائمه است.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی افزود: صد روز در بزرگ ترین زندان روباز دنیا یعنی غزه جنایات بی نظیری اتفاق می افتد 65 هزار تن مواد منفجره آمریکا و رژیم صهیونیستی بر سر این مردم مظلوم و مقتدر ریختند 30 هزار نفر شهید و مفقود شدند 10 هزار شهید کودک و 7000 شهید زن و 70 هزار خانه به طور کامل ویران و 2 میلیون نفر آواره شدند این این دستاورد 100 روزه رژیم خبیث و گرگ صفت صهیونیستی است اما طرف دیگر مردم مظلوم و مقاوم غزه در برابر رژیم صهیونیستی آمریکای جنایتکار و اروپا و ناتو مثل کوه استوار هستند.

وی خاطر نشان کرد: این رژیم را ناکام گذاشتند به هیچ کدام از اهداف این رژیم خبیث محقق نشد نه حماس از بین رفت نه مردم را از غزه منتقل کرد و نتوانست جلو مقاومت را بگیرند و نتوانست اسرای خودش را آزاد کند در واقع ماهحصل این 100 روز خسارت و شکست و رسوایی برای رژیم صهیونیستی و آمریکا وخشم بی نظیر جامعه جهانی علیه صهیونیست هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی منتظر انتقام سخت باشد

رژیم صهیونیستی منتظر انتقام سخت باشد