مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 16:052023-12-23سياسي

از استقبال متفاوت مردم پایتخت اقوام ایران زمین از رییس جمهور تقدیر شد


معاون اجرایی رییس جمهور از استقبال و حضور پرشور مردم گلستان در استقبال از «سید ابراهیم رییسی» در سفر به این استان تقدیر کرد.

- ایسنا/گلستان معاون اجرایی رییس جمهور از استقبال و حضور پرشور مردم گلستان در استقبال از سید ابراهیم رییسی در سفر به این استان تقدیر کرد.

پس از پایان یازدهمین سفر از دور دوم سفرهای استانی رییس جمهور، محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در پیامی، از استقبال پرشور و صمیمانه مردم گلستان از دکتر سیدابراهیم رییسی و اعضای دولت در سفر به این استان تقدیر و تشکر کرد.

رییس جمهور و اعضای هیئت دولت همزمان با شب یلدا، روزهای 30 آذر ماه و یکم دی ماه میهمان مردم استان گلستان بودند و علاوه بر افتتاح چندین پروژه عمرانی و عام المنفعه، دستور آغاز عملیات اجرایی چندین پروژه دیگر را نیز صادر کردند.

در همین راستا محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور طی پیامی از استقبال پرشور مردم گلستان تقدیر کرد که متن این پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق آیین زیبای یلدای 1402 برای اعضای دولت مردمی سیزدهم متفاوت تر از هر سال برگزار شد؛ حضور در جمع صمیمی و مهربان مردم عزیز استان گلستان، فرصت مغتنمی بود تا دولت مردمی بار دیگر به خاستگاه اصلی خود یعنی مردم بازگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از استقبال متفاوت مردم پایتخت اقوام ایران زمین از رییس جمهور تقدیر شد

از استقبال متفاوت مردم پایتخت اقوام ایران زمین از رییس جمهور تقدیر شد