مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 12:102023-12-22اقتصادي

احیاء 14 واحد تولیدی راکد در ایلام تا پایان سال جاری


مدیرکل امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری ایلام گفت: احیاء 30 واحد راکد در استان ایلام در دستور کار است که تاکنون 16 واحد آن احیاء شده است.

- جمیل شوهانی مدیرکل امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری ایلام، صبح جمعه 1 دی ماه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: برنامه امسال ما احیاء 30 واحد تولیدی راکد در استان ایلام است که تاکنون 16 واحد آن احیا شده است.

وی افزود: از این آمار، 9 واحد مربوط به جهادکشاورزی، یک واحد میراث فرهنگی و یک واحد صنعت معدن و تجارت با اشتغالزایی حدود 28 نفر هستند.

مدیرکل امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری ایلام ، ادامه داد: کارخانه پلاستیک پلیمر هینا که مدت ها به خاطر مشکلات راکد بود که به تازگی وارد مدار تولید شده است و یکی از 122 واحد تولیدی احیا شده استان ایلام از سال گذشته تاکنون است.

شوهانی خاطرنشان کرد: سال گذشته 106 واحد تولیدی در استان به چرخه تولیدی بازگشتند و انتظار می رود تا پایان سال نیز 14 واحد تولیدی دیگر در استان احیا و به چرخه تولید باز گردند.

وی اظهار داشت: در این دولت تاکنون در استان و در مجموع 496 واحد اقتصادی در حوزه های مختلف صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری با اشتغالزایی 4877 نفر در چرخه فعالیت قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیاء 14 واحد تولیدی راکد در ایلام تا پایان سال جاری

احیاء 14 واحد تولیدی راکد در ایلام تا پایان سال جاری