مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 18:202023-12-31سياسي

شرکت در انتخابات تیری بر سینه رژیم کودک کش صهیونیستی و آمریکای جنایتکار است


معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با تاکید بر اهمیت انتخابات در شرایطی که دشمنان بر طبل تحریم آن می کوبند، گفت: هر رای ما تیری بر سینه رژیم کودک کش صهیونیستی و آمریکای جنایتکار خواهد بود.

- معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با تاکید بر اهمیت انتخابات در شرایطی که دشمنان بر طبل تحریم آن می کوبند، گفت: هر رای ما تیری بر سینه رژیم کودک کش صهیونیستی و آمریکای جنایتکار خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سید مجید میراحمدی روز شنبه در جمع فرماندهان، روسا و مسئولان عقیدتی سیاسی پدافند هوایی ارتش، اظهار کرد: بر اساس منظومه فکری امام و مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی ایران بر سه پایه اساسی اسلام، مردم و ولایت فقیه استوار است و بدون این ارکان، جمهوری اسلامی معنی و مفهومی ندارد.

وی ادامه داد: امام از بدو شروع قیام خود علت اصلی قیام و انقلاب را مقابله رژیم ستم شاهی با احکام نورانی اسلام و وابستگی کشور به دشمنان دین معرفی کردند، تا آخرین لحظات عمر پربرکت خویش بر لزوم حاکمیت احکام نورانی اسلام تاکید داشتند و تخطی از آن را جایز ندانستند و این از اصول تغییرناپذیر قانون اساسی است.

معاون امنیتی-انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه مردم رکن دیگر جمهوری اسلامی هستند، اظهار کرد: از نگاه امام و مقام معظم رهبری، مردم در تعیین سرنوشت کشور و اداره حکومت نقش تز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت در انتخابات تیری بر سینه رژیم کودک کش صهیونیستی و آمریکای جنایتکار است

شرکت در انتخابات تیری بر سینه رژیم کودک کش صهیونیستی و آمریکای جنایتکار است