مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 07:552024-01-10اقتصادي

اجرای 2800 متر خط انتقال آبی طرح مسکن ملی در ایلام


عملیات خط انتقال آبی طرح نهضت ملی مسکن شهر ایلام به طول 2 هزارو 800 متر اجرا شده است.

- پروز ناصری مدیرعامل آبفای استان ایلام، صبح چهارشنبه 20 دی ماه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: عملیات اجرای خط انتقال آبی طرح نهضت ملی مسکن شهر ایلام با پیشرفت 90 درصدی در حال اجرا بوده و پیش بینی می شود این پروژه تا دهه فجر امسال آماده بهره برداری شود.

وی افزود: جهت تأمین آب مسکن ملی شهر ایلام واقع در پشت تپه راهنمایی و رانندگی خط انتقال آبی به طول 2800 متر از نوع لوله فولادی 300 میلیمتری اجرا شده که آب را از مخزن 20 هزار متر مکعبی قائم به مسکن ملی شهر ایلام منتقل می کند.

  مدیرعامل آبفای استان ایلام ادامه داد: اعتبار اجرای این پروژه 130 میلیارد ریال است و حدود 200 متر از این خط انتقال به علت وجود معارض در مسیر اجرا نشد که اگر این مشکل برطرف شود این پروژه در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

ناصری خاطرنشان کرد: آبفا برای تمامی شهرهایی که طرح ملی مسکن در آن شهر، پیش بینی و زمین برای اجرای آن واگذار شده است، برنامه ریزی های لازم را انجام داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، بنا به توصیه وزیر نیرو هیچ واحدی از پروژه های ملی مسکن نباید معطل تأمین آب باشد و در این زمینه ایلام عملکرد مطلوبی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 2800 متر خط انتقال آبی طرح مسکن ملی در ایلام

اجرای 2800 متر خط انتقال آبی طرح مسکن ملی در ایلام