مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 17:102024-01-08سياسي

حضور 20 هزار دانش آموز در طرح میدان 1402


معاون فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به اینکه در طرح میدان 1402 در قالب تشکل 20 هزار دانش آموز به عنوان فرمانده شناسایی می شوند، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، نشست طرح میدان 1402 با موضوع بزرگترین عملیات میدانی جهاد تبیین دانش آموزان استان امروز با حضور مهدوی خواه معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی در استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

مهدوی خواه به اهمیت و ضرورت اجرای طرح میدان 1402 اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر در فضای جنگی و شناختی حضور داریم و باید از تجربیات افرادی که در این عرصه حضور فعال داشتند، استفاده کنیم.

وی با طرح این پرسش که این جنگ را چه کسانی مدیریت می کنند؟ افزود: در زمان 8 سال دفاع مقدس جوانان جنگ را مدیریت کردند و اکنون نیز بعد 45 سال دانش آموزان به میدان آمدند.

  معاون فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به اینکه دانش آموزان سرمایه های گرانبهایی هستند، ابراز کرد: با توجه به میدان داری موفقیت دانش آموزان، باید زمینه و عرصه را برای حضور آن ها فراهم کنیم، چرا که آن ها دارای ایمان قوی و سرشار از استعداد بالا هستند.

  وی با اشاره به اینکه نوجوانان می توانند عهده دار نقش آفرینی مسئولیت های جدی باشند، به جزییات طرح اشاره کرد و افزود: در قالب تشکل های 20 هزار نفری، دانش آموزان به عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 20 هزار دانش آموز در طرح میدان 1402

حضور 20 هزار دانش آموز در طرح میدان 1402