مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 17:152024-01-18اجتماعي

جاده های این استان بارانی و لغزنده است


رییس پلیس راه مازندران با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی گفت که سطح جاده های این استان به علت بارندگی لغزنده و همچنین ترافیک خودرویی در محورهای کندوان و هراز روان و عادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سرهنگ یدالله جهان تاب روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: محورهای هراز و فیروزکوه هم اکنون دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

وی از اعمال اجرای طرح محدودیت های ترافیکی با هدف تسهیل در تردد خودرویی در محورهای ارتباطی مازندران خبرداد و اظهار کرد: تردد خودروها در زمان حاضر در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزاد راه تهران شمال به صورت عادی و روان در جریان است.

وی، سرعت و سبقت غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی و حرکت در شانه خاکی را از جمله تخلفات حادثه ساز عنوان کرد و ادامه داد : پلیس به شدت با این گونه تخلفات برخورد می کند و در صورت ثبت تخلف حادثه ساز، خودروی راننده متخلف 72 ساعت به توقفگاه منتقل و برای گواهینامه راننده متخلف نیز نمره منفی درج خواهد شد.

رییس پلیس راه مازندران، رعایت نکردن حق تقدم و صحبت کردن با تلفن همراه را از اصلی ترین علل وقوع تصادفات رانندگی ذکرکرد و رانندگان وسایل نقلیه خواست از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های این استان بارانی و لغزنده است

جاده های این استان بارانی و لغزنده است