مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 08:402024-01-14بين الملل

تجمع حقوقدانان انقلابی فارس در حمایت از محاکمه رژیم صهیونیستی


همزمان با سراسر کشور، حقوقدانان انقلابی فارس روز یکشنبه با تجمع در میدان شهرداری شیراز، خواستار محاکمه رژیم صهیونسیتی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مسئول سازمان بسیج حقوقدانان فارس با اشاره به برگزاری نخستین دادگاه رسیدگی به جنایات رژیم صهیونیستی در دیوان بین المللی لاهه  گفت: تشکیل این دادگاه به دلیل شکایات دولت هایی از جمله آفریقای جنوبی از رژیم اشغاگر به دلیل جنایاتی است که علیه کودکان مظلوم در غزه انجام داده است.

روح الله مهبودی با بیان اینکه سران رژیم صهیونسیتی به واسطه این دادخواست ها به دادگاه بین المللی لاهه فراخوانده شدند، افزود: در این راستا تجمع حقوقدانان انقلابی همزمان در سراسر کشور برای پیگیری مطالبات حقوقی از دست رفته مردم و کودکان مظلوم غزه روز یکشنبه برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این تجمع در فارس، ساعت 13 روز یکشنبه و در مقابل دادگستری مرکزی استان در شیراز، فلکه شهدا (شهرداری) برگزار می شود، ادامه داد: حقوقدانان انقلابی فارس در این تجمع، صدای خود را به گوش مجامع جهانی می رسانند.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان فارس یادآور شد: در این راستا دادخواستی هم از سوی حقوقدانان فارس به امضای یک هزار نفر رسیده که در تمام کشور حدود 20هزار نفر آن را امضا کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع حقوقدانان انقلابی فارس در حمایت از محاکمه رژیم صهیونیستی

تجمع حقوقدانان انقلابی فارس در حمایت از محاکمه رژیم صهیونیستی