مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 19:152024-01-11سياسي

شورای ائتلاف نشست های کاربردی برای بررسی موضوعات برگزار کند


نماینده ولی فقیه در کردستان خطاب به اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان گفت: نشست های کوچک و کارگروهی و تخصصی برای بررسی موضوعات و کاربردی برگزار کنید و از ایده های نخبگان و دانشگاهیان استفاده نمایید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی عصر امروز در جلسه هم اندیشی با اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان اظهار داشت: در روایتی از امام صادق آمده است، امنیت، عدالت و آسایش سه چیز است که همه مردم به آن احتیاج دارند و اهمیت آن باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان خطاب به اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان گفت: نشست های کوچک کارگروهی و تخصصی برای بررسی موضوعات و کاربردی برگزار کنید.

وی عنوان کرد: شورای ائتلاف جدای از نشست با مسوولان، نشست های جذاب هم برای نخبگان، دانشگاهیان و معتمدین برگزار کند و ایده ها و صحبت های آنان را هم بشنود.

حجت الاسلام پورذهبی گفت: به لحاظ علمی بالاتر هستیم و در منطقه رقیب نداریم لذا تبیین چنین موفقیت هایی امیدآفرین است ضمن اینکه شورای ائتلاف جوانان باانگیزه و باابتکار را جذب کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: سوال این است چرا ایران تحریم می شود، مشخص است چون آنان کسانی را تحریم می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای ائتلاف نشست های کاربردی برای بررسی موضوعات برگزار کند

شورای ائتلاف نشست های کاربردی برای بررسی موضوعات برگزار کند