مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 09:002024-01-13اجتماعي

افتتاح 110 پروژه ورزشی در مدارس استان اصفهان


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: افتتاح 110 پروژه ورزشی در مدارس استان اصفهان یکی از برجسته ترین فعالیت های انجام شده است که از دورترین تا نزدیک ترین روستاها و شهرهای استان را در برگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آذرکیوان امیرپور، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اصفهان در آیین تجلیل از دانش آموزان و فرهنگیان مقام آور استان اصفهان در مسابقات ورزشی کشور اظهار داشت: این معاونت در سال های اخیر با نگاه ویژه ای به بحث ورزش دانش آموزی پرداخته است که این مسئله، خود را در تخصیص اعتبارات، نوع عملکرد و برنامه های اجرا شده نشان می دهد.

وی بیان داشت: ایجاد زیرساخت های مطلوب در زمینه ورزش های دانش آموزی، از نتایج تلاش های انجام شده است، افتتاح 110 پروژه ورزشی در مدارس استان اصفهان شامل زمین چمن مصنوعی، فوتبال ساحلی، سالن های سرپوشیده و کلاس درس تربیت بدنی یکی از برجسته ترین فعالیت های انجام شده است که از دورترین تا نزدیک ترین روستاها و شهرهای استان را در برگرفته است.

امیرپور ادامه داد: امیدواریم ایجاد چنین زیرساختی موجب اعتلای ورزش استان در آینده نزدیک شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اصفهان ابراز داشت: برگزاری مسابقات کشوری دانش آموزان در سال پیشرو در دستورکار وز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 110 پروژه ورزشی در مدارس استان اصفهان

افتتاح 110 پروژه ورزشی در مدارس استان اصفهان