مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 11:352024-01-15سياسي

زنان باردار و شیرخوارگان از حضور در حج تمتع منع شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، طبق برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی سازمان حج و زیارت، ثبت نام مقدماتی از افراد واجد شرایط تشرف به حج تمتع برای سال آینده از 15 دی ماه آغاز و با امضای تفاهم نامه ایران و عربستان برای برگزاری حج تمتع، - زنان باردار و شیرخوارگان از حضور در حج تمتع سال 1403 منع شدند و پزشکان صلاحیت این دسته از افراد را تأیید نمی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، طبق برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی سازمان حج و زیارت، ثبت نام مقدماتی از افراد واجد شرایط تشرف به حج تمتع برای سال آینده از 15 دی ماه آغاز و با امضای تفاهم نامه ایران و عربستان برای برگزاری حج تمتع، رسماً زمینه فراهم کردن مقدمات اعزام زائران به سرزمین وحی آغاز شد.

در این راستا حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین فلاح زاده؛ عضو دفتر استفتائات مقام معظم رهبری، درباره آخرین دستاورد های پزشکی درباره استطاعت جسمی زائر برای تشرف به حج تمتع اظهار کرد: در این زمینه جدول راهنمای بیماری های مانع استطاعت توسط گروه های پزشکان متخصص تهیه و به پزشکان معاین ارائه خواهد شد.

عضو دفتر استفتائات مقام معظم رهبری در ادامه با اشاره به عدم تأیید زائران باردار برای انجام سفر حج تمتع نیز گفت: موضوع وضع حمل زائر و شیرخوارگی نوزاد به صورت ویژه مطرح و قرار بر این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان باردار و شیرخوارگان از حضور در حج تمتع منع شدند

زنان باردار و شیرخوارگان از حضور در حج تمتع منع شدند