مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 09:152024-01-18بين الملل

هشدار بایدن به جمهوری خواهان


همزمان با اینکه کنگره ایالات متحده همچنان نتوانسته به توافقی برای تدام ارسال کمک ها به اوکراین برسد، رییس جمهور آمریکا به جمهوری خواهان این کشور هشدار داد که مسدودسازی کمک های نظامی واشنگتن به کی یف «جهان آزاد» را تهدید می کند.

- همزمان با اینکه کنگره ایالات متحده همچنان نتوانسته به توافقی برای تدام ارسال کمک ها به اوکراین برسد، رییس جمهور آمریکا به جمهوری خواهان این کشور هشدار داد که مسدودسازی کمک های نظامی واشنگتن به کی یف جهان آزاد را تهدید می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاخ سفید در بیانیه ای عنوان کرد: جو بایدن، رییس جمهور آمریکا خطاب به رهبران مجلس نمایندگان و سنا بیان کرد که این بن بست چند ماهه امنیت ملی آمریکا، ائتلاف ناتو و سایر جهان آزاد را به خطر می اندازد.

طبق گزارش خبرگزاری فرانسه، در ادامه بیانیه کاخ سفید آمده است: رییس جمهور آمریکا از کنگره خواست تا فورا کمک های اضافی در راستای حمایت از اوکراین انجام شود.

رییس جمهور هم چنین صراحتا اعلام کرد که ما باید اکنون اقدامی را برای حل وفصل چالش هایی در مرز انجام دهیم.

جو بایدن هم چنین ادعا کرد که ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه از دودستگی و آشفتگی بر سر عدم توافق بودجه اوکراین سود خواهد برد و شاید این اقدام، مسکو و دیگر رژیم های خودکامه را برای حمله به سرزمین های دیگر تش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار بایدن به جمهوری خواهان

هشدار بایدن به جمهوری خواهان