مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 19:002024-01-16سياسي

ضرورت افزایش سواد رسانه ای دانش آموزان جدی گرفته شود


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک گفت بر ضرورت آگاهی بخشی و افزایش سواد رسانه ای دانش آموزان در زمینه های دینی، اجتماعی و فرهنگی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، مرتضی محمدی ظهر امروز در نشست بررسی نقش موثر رسانه و فضای مجازی در ایام انتخابات و غیرانتخابات شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: اکنون فضای مجازی به معنای خاص کلمه، مجازی نیست بلکه فضای حقیقی است و راهبری می کند.

بسیاری از موضوعات که در فضای حقیقی در حال رخ دادن است، نشات گرفته از فضای مجازی است که در کشور و به تبع آن در استان و شهرستان آبیک هم این موضوعات وجود دارد.

وی افزود: برخی با ایجاد صفحات بی هویت در فضای مجازی، اهداف خاص خود را دنبال می کند و برخی نیز قصد توهین و تخریب افراد دیگری را دارند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات، به مسوولان دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی اعلام شده نسبت به رصد و مدیریت کانال ها و صفحات در فضای مجازی اقدام کنند.

در صورتی که افراد در فضای مجازی توهین و تهدیدی انجام دهند و امنیت روانی را مردم هدف قرار دهند، تذکر لازم داده می شود و در صورت تکرار، قطعا برخورد قضایی لازم صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت افزایش سواد رسانه ای دانش آموزان جدی گرفته شود

ضرورت افزایش سواد رسانه ای دانش آموزان جدی گرفته شود