مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 10:002024-01-11سياسي

مخبر: جزایر کشور ظرفیتی در جهت توسعه گردشگری و اقتصاد دریامحور است


معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه دولت سیزدهم نگاه ویژه ای نسبت به توسعه و عمران جزایر ایران دارد، گفت: جزایر کشور در حقیقت ثروت و ظرفیتی بزرگ در جهت توسعه گردشگری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جلسه بررسی راهکارهای توسعه و عمران جزایر کشور به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

معاون اول رییس جمهور در این جلسه با بیان اینکه دولت سیزدهم نگاه ویژه ای نسبت به توسعه و عمران جزایر ایران دارد، گفت: جزایر جمهوری اسلامی ایران در حقیقت ثروت و ظرفیتی بزرگ در جهت توسعه گردشگری، بهره برداری از سواحل و توسعه اقتصاد دریامحور هستند.

وی با تأکید بر رویکرد و نگاه جامع الاطراف برای توسعه جزایر کشور و تسریع در نهایی شدن سند توسعه جزایر ایرانی، تصریح کرد: مصوبات مربوط به توسعه و عمران جزایر که در جلسات هیأت دولت و سایر کارگروه های مربوطه به تصویب رسیده اند باید به طور جدی و در اسرع وقت در دستورکار قرار گیرند.

در این جلسه که وزرای کشور، امور خارجه، راه و شهرسازی، معاون اجرایی رییس جمهور، رییس سازمان برنامه و بودجه و معاونین سایر دستگاه های ذی ربط نیز حضور داشتند، راهکارهای توسعه، پیشرفت و عمران جزایر کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: جزایر کشور ظرفیتی در جهت توسعه گردشگری و اقتصاد دریامحور است

مخبر: جزایر کشور ظرفیتی در جهت توسعه گردشگری و اقتصاد دریامحور است