مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 23:152023-12-26بين الملل

محکومیت رژیم صهیونیستی از سوی گزارشگر سازمان ملل


گزارشگر ویژه سازمان ملل در یک موضع گیری، اقدام تهدید آمیز رژیم صهیونیستی مبنی بر تمدید نکردن و عدم صدور ویزای کارکنان سازمان ملل را محکوم کرده و آن را نوعی «بزدلی اخلاقی» خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور فلسطین، روز سه شنبه از تصمیم رژیم صهیونیستی مبنی بر تمدید نکردن ویزای کارکنان سازمان ملل انتقاد کرده و عنوان کرد: حمله های بی اساس به این سازمان بزدلی اخلاقی این رژیم را نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیدل ایست مانیتور، عاصمه جهانگیر ضمن انتقاد از مواضع رژیم صهیونیستی در این زمینه خواستار، برقراری آتش بس در غزه، آزادی اسرای رژیم صهیونیستی و فلسطینی های بازداشت شده و همچنین بازسازی و پایان اشغال سرزمین های فلسطینی شد.

الی کوهن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، گفته بود: دیگر در برابر ریاکاری های سازمان ملل ساکت نخواهیم ماند و از این رو به وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی دستور داده است ویزای یکی از کارکنان سازمان ملل در اسراییل را تمدید نکند و درخواست روادید کارمند دیگری را هم رد کند .

به گفته وی نوع رفتار سازمان ملل از تاریخ 7 اکتبر، رسوایی برای این سازمان و جامعه بین المللی محسوب شده و کاملا مزدورانه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت رژیم صهیونیستی از سوی گزارشگر سازمان ملل

محکومیت رژیم صهیونیستی از سوی گزارشگر سازمان ملل