مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 11:202023-12-26بين الملل

کریسمس خاموش


این روزها در بسیاری از نقاط جهان، تب و تاب برگزاری مراسم های کریسمس و سپس سال نو میلادی مشاهده می شود حال آنکه در میان خریدها و تکاپوهای برگزاری مراسم ها و آیین های این روزها، - این روزها در بسیاری از نقاط جهان، تب و تاب برگزاری مراسم های کریسمس و سپس سال نو میلادی مشاهده می شود حال آنکه در میان خریدها و تکاپوهای برگزاری مراسم ها و آیین های این روزها، کریسمس امسال دارای تفاوتی بس مهم با سالهای گذشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیش رو سرمقاله روزنامه سیاست روز به قلم قاسم غفوری است که در ادامه می خوانید: هشتاد روز است که واکنش رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آن به دفاع مشروع ملت فلسطین، کشتارهای دسته جمعی در غزه و حتی در کرانه باختری بوده است.

امسال کریسمس در حالی فرا رسید که تحولات غزه چند نکته مهم را برای جهانیان آشکار ساخت: نخست آنکه برخلاف آنچه صهیونیست ها و حامیان غربی آن ادعا می کنند، ماهیت و ذات صهیونیسم نه تنها علیه مسلمانان بلکه علیه بشریت و تمام ادعیان الهی از مسلمان گرفته تا مسیحی و یهودی است.

صهیونیست ها در طول 80 روز مسیحیان بسیاری را قتل عام کرده و کلیساها را در کنار مساجد، بیمارستان ها، مدارس بمباران و ویران کرده اند در حالی که صدها نفر این مکان ها را مکان امن دانسته و آنجا پناه گرفته بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کریسمس خاموش

کریسمس خاموش