مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 15:102024-01-18سياسي

لازمه خدمت رسانی به مردم، داشتن روحیه و کار جهادی است


فرماندار آستارا در مراسم معارفه بخشدار لوندویل گفت: بر اساس تاکید رهبر معظم انقلاب، لازمه خدمت رسانی به مردم، داشتن روحیه و کار جهادی در تمام لایه های اجتماعی است.

- ایسنا/گیلان فرماندار آستارا در مراسم معارفه بخشدار لوندویل گفت: بر اساس تاکید رهبر معظم انقلاب، لازمه خدمت رسانی به مردم، داشتن روحیه و کار جهادی در تمام لایه های اجتماعی است.

محمدرضا شهاب زاده ظهر پنجشنبه 28 دی ماه در آیین معارفه سرپرست جدید بخشداری لوندویل با بیان اینکه همه کسانی که مسئولیت و وظیفه خدمت رسانی به مردم را دارند باید با روحیه ای جهادی به این مردم شایسته، بزرگوار و ولایتمدار خدمت کنند اظهار کرد: مدیران دستگاه های اجرایی فرصت خدمتگزاری به مردم را غنیمت بدانند و جهت توسعه و آبادانی ایران اسلامی تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه وحدت رویه و تعامل مسئولان جهت توسعه شهرستان مرزی بندر آستارا ضروری است افزود: مردم آستارا شایسته بهترین خدمات هستند و در صحنه های دینی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حضور دارند و مسئولان باید قدردان مشارکت مردم باشند.

شهاب زاده با شمردن قابلیت های بکر منطقه زیبا و گردشگر پذیر لوندویل گفت: در صورت استفاده از پتانسیل های نهفته بخش لوندویل، این منطقه می تواند به یکی از مناطق مهم و گردشگر پذیر استان گیلان تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازمه خدمت رسانی به مردم، داشتن روحیه و کار جهادی است

لازمه خدمت رسانی به مردم، داشتن روحیه و کار جهادی است