مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 11:202023-12-30اقتصادي

738 هزار متر از اراضی ملی و دولتی خوزستان رفع تصرف شد


فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، از رفع تصرف اراضی ملی و دولتی استان به مساحت 738 هزار متر مربع خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز به نقل از  یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، فریدون عبادی فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اظهار کرد: تیم های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی خوزستان به صورت شبانه روزی و مستمر عرصه های دولتی را مورد رصد و پایش قرار داده و به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی، با متخلفان برخورد قانونی صورت می گیرد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان ارزش ریالی این رفع تصرفات را چهار هزار و 820 میلیارد ریال اعلام کرد.

وی افزود: صیانت از اراضی ملی خط قرمز اداره کل راه و شهرسازی استان بوده و با تمام قوا از اراضی ملی به عنوان میراث ماندگار نسل های آینده حفاظت می شود.

عبادی گفت: یگان حفاظت اراضی استان با حمایت دستگاه قضایی، هیچ مماشاتی با زمین خواران نداشته و تصرف اراضی ملی و دولتی به هر بهانه ای، نتیجه ای غیر از تعقیب قضایی و محکومیت کیفری برای متصرفان به همراه ندارد.

وی بیان کرد: مردم استان در صورت مشاهده موارد مشکوک تعرض و یا تصرف به اراضی ملی و دولتی، می توانند در هر ساعت از شبانه روز با ارسال پیامک به سامانه 300041735 موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

738 هزار متر از اراضی ملی و دولتی خوزستان رفع تصرف شد

738 هزار متر از اراضی ملی و دولتی خوزستان رفع تصرف شد