مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 13:402024-01-01اقتصادي

قسط وام نهضت ملی مسکن، چند؟


درحالی بانک مرکزی و وزارت راه و شهرسازی توافق کردند تا رقم بازپرداخت وام نهضت ملی مسکن در 2 سال اول، ماهانه 5 میلیون تومان باشد که این تصمیم تنها با تایید شورای پول و اعتبار قابل اجرا است.

- گروه اقتصادی خبرگزاری فارس: یک مستاجر با حداقل حقوق اگر موفق می شد، مراحل ثبت نام نهضت ملی مسکن، دریافت وام، تامین زمین و ساخت را در مهلت مقرر به سرانجام برساند و صاحب خانه شود، تازه باید برای بازپرداخت وام ساخت، ماهانه همه حقوق خود به اضافه 1.

5 میلیون دیگر جمعا معادل 8.

5 میلیون تومان را به مدت 20 سال به بانک بپردازد.

مدیرعامل صندوق ملی مسکن محمدرضا مهدیار اسماعیلی با اشاره به توافق بانک مرکزی و وزارت راه و شهرسازی برای کاهش اقساط وام نهضت ملی مسکن در 2 سال ابتدایی می گوید، اقساط وام نهضت ملی مسکن به 5 میلیون تومان کاهش پیدا می کند.

مطابق روند اداری کشور، اجرای تصمیم کاهش اقساط وام باید به تایید شورای پول و اعتبار برسد و پس از آن منتظر اجرای بانک ها بماند.

کارشناس مسکن محمد حمیدزاده به توافق قبلی وزارت راه و بانک مرکزی برای کاهش سود وام نهضت ملی مسکن که پس از 4 ماه معطلی در شورای پول و اعتبار تصویب شد، اشاره کرده و معتقد است که کاهش نرخ سود وام نهضت ملی همچنان با گذشت 6 ماه توسط بانک ها اجرا نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قسط وام نهضت ملی مسکن، چند؟

قسط وام نهضت ملی مسکن، چند؟