مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 13:052024-01-02بين الملل

متقی: توطئه دشمنان برای تفرقه میان ایران و افغانستان ناکام ماند


سرپرست وزارت خارجه افغانستان می گوید توطئه هایی را که دشمنان اسلام و دشمنان افغانستان و ایران برای ایجاد فاصله میان 2 کشور به راه انداخته بودند، - سرپرست وزارت خارجه افغانستان می گوید توطئه هایی را که دشمنان اسلام و دشمنان افغانستان و ایران برای ایجاد فاصله میان 2 کشور به راه انداخته بودند، ناکام مانده و اعتماد بین تهران و کابل حاکم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیرخان متقی وزیر امور خارجه حکومت سرپرست افغانستان در دیدار با تجار ایران و افغانستان در مشهد، از اعتماد بین تهران و کابل سخن گفت.

متقی که هفته گذشته به منظور شرکت در نشست بین المللی تهران در خصوص فلسطین به ایران سفر کرده بود، در سفر به مشهد با استاندار خراسان رضوی و همچنین تجار ایرانی و افغانستانی دیدار کرد.

وزیر خارجه طالبان در اظهارات خود در جمع تجار ایران و افغانستان که به تازگی محتوای آن منتشر شده است، می گوید: مژده می دهیم تمام توطئه هایی که دشمنان اسلام و دشمنان هر 2 کشور به کار انداخته بودند که مابین 2 کشور مسلمان و همسابه فاصله بیندازند، ناکام ماند .

متقی در ادامه گفت: فعلا فضای اعتماد حاکم است و این به ما شما امیدواری می دهد و امیدوار هستیم که ما و شما مشترکا یک آینده بسیار خوبی داشته باشیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متقی: توطئه دشمنان برای تفرقه میان ایران و افغانستان ناکام ماند

متقی: توطئه دشمنان برای تفرقه میان ایران و افغانستان ناکام ماند