مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 23:552024-01-08حوادث

دستگیری 4 کلاهبردار حرفه ای در خرید و فروش عتیقه های تقلبی


در پی وصول شکایت یکی از شهروندان مبنی بر فروش عتیقه جات تقلبی، رسیدگی به موضوع و دستگیری کلاهبرداران در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

- فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی: در پی وصول شکایت یکی از شهروندان مبنی بر فروش عتیقه جات تقلبی، رسیدگی به موضوع و دستگیری کلاهبرداران در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری 4 کلاهبردار حرفه ای در خرید و فروش عتیقه٬های تقلبی با یک هزار و 210 میلیارد ریال کلاهبرداری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، علی محمدی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وصول شکایت یکی از شهروندان مبنی بر فروش عتیقه جات تقلبی،رسیدگی به موضوع و دستگیری کلاهبرداران در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی پرونده و انجام تحقیقات گسترده و اقدامات فنی متهمان را شناسایی و پس از دستگیری به مقر پلیس دلالت دادند.

محمدی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از مواجهه با اسناد و مدارک پیش رو به 3 فقره کلاهبرداری با شیوه فروش عتیقه جات تقلبی به مبلغ یک هزار و 210 میلیارد ریال اعتراف کردند .

فرمانده انتظامی استان ضمن توجه شهروندان به هشدارها و توصیه های پلیس ،تاکید کرد: طمع و اعتماد نابجا سرآغاز بسیاری از جرایم در ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 4 کلاهبردار حرفه ای در خرید و فروش عتیقه های تقلبی

دستگیری 4 کلاهبردار حرفه ای در خرید و فروش عتیقه های تقلبی