مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 14:302024-01-20سياسي

ایران عامل اتحاد میان امت اسلامی است


نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به بسط امکانات جمهوری اسلامی برای همه اقوام و مذاهب در ایران گفت: در دنیای اسلام، هیچ کشوری به مانند جمهوری اسلامی نتوانسته میان مذاهب اسلامی ایجاد اتحاد کند.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به بسط امکانات جمهوری اسلامی برای همه اقوام و مذاهب در ایران گفت: در دنیای اسلام، هیچ کشوری به مانند جمهوری اسلامی نتوانسته میان مذاهب اسلامی ایجاد اتحاد کند.

آیت الله رسول فلاحتی امروز، 30 دی ماه در نشست سیاست گذاری مساجد و امور فرهنگی اهل سنت استان گیلان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در ایجاد وحدت میان امت اسلامی موفق عمل کرده است، اظهار کرد: در دنیای اسلام، هیچ کشوری مانند جمهوری اسلامی نتوانسته میان مذاهب اسلامی ایجاد اتحاد کند.

وی با اشاره به بسط امکانات جمهوری اسلامی برای همه اقوام و مذاهب، افزود: خدماتی که جمهوری اسلامی به اهل تشیع در همه مناطق ایران ارائه داده، به اهل سنت نیز حتی در دورترین مناطق ارائه می دهد.

امام جمعه رشت با اشاره به نگاه عظیم رهبر معظم انقلاب به اهل سنت گفت: اهل سنت از خدمات درمانی، ائمه جمعه و مصوبات و غیره نیز بهره مند هستند و اکثر خدماتی که نظام اسلامی به حوزه های علمیه ارائه داده، به اهل سنت هم ارائه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران عامل اتحاد میان امت اسلامی است

ایران عامل اتحاد میان امت اسلامی است