مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 13:562024-01-20سياسي

اجرای پویش هر دانش آموز حامی یک فرزند معنوی دانش آموز در خراسان جنوبی


برای اولین بار در کشور پویش هر دانش آموز حامی یک دانش آموز یتیم و محسنین در خراسان جنوبی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند،  برای اولین بار در کشور پویش هر دانش آموز حامی یک دانش آموز یتیم و محسنین در خراسان جنوبی آغاز شد.

محمد عرب، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی امروز در حاشیه آغاز این پویش در مدرسه امام حسین (ع) بیرجند در جمع خبرنگاران اظهارداشت: پویش هر دانش آموزان حامی یک فرزند معنوی دانش آموز در گام اول با همکاری موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین (ع) با هدف فرهنگ سازی و نهادینه کردن این کار خداپسندانه آغاز شد.

به گفته وی برای اجرای این طرح شناسنامه هایی برای حدود 4 هزار دانش آموز مدارس امام حسین (ع) در شهرستان های مختلف تهیه شده و بر اساس آن هر دانش آموز حمایت یک دانش آموز طرح اکرام هم سن خودش را بر عهده می گیرد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی به این نکته هم اشاره کرد که هر دانش آموز بنا به توان مالی در این طرح شرکت خواهد کرد و مبلغ مشخصی برای شرکت در این طرح مشخص نشده است.

عرب تعداد کل فرزندان ایتام و محسنین در استان را 10 هزار و 281 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد حدود 7 هزار و 859 را دانش آموزان حوزه اکرام تشکیل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش هر دانش آموز حامی یک فرزند معنوی دانش آموز در خراسان جنوبی

اجرای پویش هر دانش آموز حامی یک فرزند معنوی دانش آموز در خراسان جنوبی