مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 03:302023-12-28بين الملل

درگیری مقاومت با صهیونیست ها در جنوب نوار غزه


گروه های مقاومت فلسطینی بامداد پنجشنبه اعلام کردند که با سلاح های متنوع از جمله خمپاره، تک تیرانداز و موشک های دوش پرتاب در حال مقابله با هجوم اشغالگران به خان یونس هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه المیادین بامداد پنجشنبه از درگیری شدید بین رزمندگان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی در محور شهر خان یونس خبر داد.

گردان های شهید ابوعلی مصطفی در بیانیه ای اعلام کرد: محل تجمع نیروهای اشغالگر را در منطقه القراره در شمال شرق خان یونس و اطراف شارع خمسه را با خمپاره هدف قرار دادیم .

به نوشته خبرگزاری شهاب ، تیپ های مجاهدین فلسطینی نیز گفت که با خمپاره های کالیبر سنگین به پایگاه صهیونیستی الفراحین در شرق خان یونس حمله کرده اند.

همزمان، کتائب القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس از هدف قرار دادن بولدوزر ارتش اشغالگران با موشک دوش پرتاب یاسین-105 در شمال شهر خان یونس واقع در جنوب نوار غزه خبر داد.

طبق گزارش ها، گردان شهدای الاقصی هم گفت که یک نظامی صهیونیست را در شرق خان یونس در عملیات تک تیراندازی، به هلاکت رسانده است.

شبکه الجزیره نیز به نقل از جنبش حماس گزارش داد که اشغالگران کشتار هولناکی را در نزدیکی بیمارستان العمال در خان یونس انجام داد که حدود 30 شهید بر جای گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری مقاومت با صهیونیست ها در جنوب نوار غزه

درگیری مقاومت با صهیونیست ها در جنوب نوار غزه