مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 12:352023-12-23اقتصادي

تکلیف اغذیه فروشان 30 تیر چه می شود؟


در حالی که اخباری مبنی بر انتقال اغذیه فروش های 30 تیر به شرق تهران اعلام شده بود اما مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران این موضوع را رد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، اینجا موش ها جولان می دادند و زباله ها پشت دکه ها دپو می شد؛ سیستم فاضلاب نداشت و با تانکر و دبه آب می آوردند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران می گوید در اغذیه فروشی های خیابان سی تیر بهداشت رعایت نمی شد و گله مندی هایی در این زمینه از سوی برخی شهروندان مطرح شده بود.

چند روزی است که خبری مبنی بر جمع آوری کافه ها و رستوران های سیار خیابان سی تیر در فضای مجازی دست به دست می شود و عده ای می گویند قرار است کافه های خیابان قدیمی تهران به خاطر شکایت موزه ملی به دلیل تاثیر منفی دود ناشی از طبخ غذا بر روی آثار تاریخی و همچنین شکایت بیمارستان همجوار آن به شرق پایتخت منتقل شود اما معاون شهردار تهران حسین نظری می گوید این موضوع در دستور کار نیست.

در پاییز  سال96 بود که اولین خیابان غذای تهران( استریت فود ) به صورت ماشین و ون کافه با نظر مساعد شهردار وقت، در خیابان سی تیر کلید خورد.

سازه این  30 غرفه، موقت و برای یک سال طراحی شده بود، اما به دلیل استقبال مردم در این سال ها  کار با سازه موقت و بدون زیرساخت ادامه پیدا کرد و اما حالا قرار است این خیابان مانند گذر غذای باب همایون ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف اغذیه فروشان 30 تیر چه می شود؟

تکلیف اغذیه فروشان 30 تیر چه می شود؟