مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 12:552023-12-25فرهنگي

روایت یک کارگردان از شب تلخ نبود ناصر طهماسب


کارگردان مستند «می 1968» که در اختتامیه جشنواره سینما حقیقت شب تلخی را با دریافت جایزه ناصر طهماسب تجربه کرد، همکاری با او را اتفاقی ارزشمند برای خود می داند.

- جی پلاس، شامگاه 2 دی ماه در مراسم پایانی جشنواره هفدهم سینما حقیقت وقتی نوبت به اهدای جوایز بخش ملی رسید، ناگهان خبری شوکه کننده اعلام شد که آه از نهاد حاضران در سالن برخاست.

هنگام معرفی نامزدهای بخش بهترین گوینده متن، پس از خواندن نام چند نامزد، مجری مراسم گفت که این بخش یک نامزد دیگر هم دارد که قرار بود شاهد حضورش باشیم ولی در ابتدای برنامه خبر درگذشت این هنرمند رسید.

در آن شب جایزه ناصر طهماسب به کارگردان مستتند داده شد در حالی که او یک روز قبل از دنیا رفته و در سکوت خبری به خاک سپرده شده بود.

احسام اُمّی کارگردان مستند می 1968 در گفت وگویی از چگونگی همکاری با این دوبلور شهیر گفت: من همیشه کارهای آقای طهماسب را با آن صدای خاص دوست داشتم.

جدا از این علاقه شخصی رول های خاطره انگیزی از ایشان در ذهنم بود که وقتی متن این مستند را می نوشتم، به هر صدای دیگری غیر از آقای طهماسب فکر می کردم به نظرم می رسید حق مطلب ادا نمی شود.

البته شاید صدایی که از ایشان در گوشم بود، باعث می شد من بتوانم نریشن را بنویسم، مثل فیلمنامه ای که برای یک بازیگر خاص نوشته می شود و فقط اوست که می تواند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت یک کارگردان از شب تلخ نبود ناصر طهماسب

روایت یک کارگردان از شب تلخ نبود ناصر طهماسب