مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 16:252023-12-30سياسي

تشریح علت تصادفات محور جونقان ـ شلمزار


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: هر 2 نقطه محور جونقان به شلمزار که محل تصادفات روزهای اخیر بوده صاف و بدون پیچ و دارای سه متر شانه خاکی است که اگر یکی از خودروها به سمت آن حرکت می کرد شاهد فوت هم استانی هایمان نبودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین مالکی صبح امروز در یازدهمین جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری در تشریح تصادفات اخیر در محور جونقان به شلمزار، گفت: هر 2 نقطه محور جونقان به شلمزار که محل تصادفات روزهای اخیر بوده صاف و بدون پیچ و دارای سه متر شانه خاکی است که اگر یکی از خودروها به سمت آن حرکت می کرد شاهد فوت هم استانی هایمان نبودیم.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری افزود: تصادفی که 21 آذرماه سال جاری در این محور بین یک خودروی سمند و یک دستگاه پراید رخ داد سه فوتی و یک مجروج بر جای گذاشت.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش پلیس سمند مقصر این تصادف بود و نوع آن رخ به رخ ثبت شده است که سه نفر به دلیل سبقت غیرمجاز و عامل انسانی فوت کردند.

مالکی عنوان کرد: خط ترمز 60 متری سمند و 40 متری پراید نشان دهنده سرعت بالای هر 2 خودرو بوده چراکه تابلو موجود در محور، سرعت مجاز را 70 کیلومتر اعلام کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح علت تصادفات محور جونقان ـ شلمزار

تشریح علت تصادفات محور جونقان ـ شلمزار