مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 15:252024-01-20بين الملل

سی ان ان: اسراییل دست کم یه 16 قبرستان در غزه حمله کرده است


تحقیقات سی ان ان نشان می دهد که ارتش رژیم صهیونیستی در جریان حمله زمینی به نوار غزه در اقدامی غیرانسانی دست کم به 16 قبرستان حمله کرده و سنگ قبرها را کنده، - تحقیقات سی ان ان نشان می دهد که ارتش رژیم صهیونیستی در جریان حمله زمینی به نوار غزه در اقدامی غیرانسانی دست کم به 16 قبرستان حمله کرده و سنگ قبرها را کنده، خاک داخل آن را جابه جا کرده و در برخی موارد اجساد را از زیر خاک بیرون آورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در شهر خان یونس در جنوب غزه جایی که درگیری ها طی چند روز اخیر شدت پیدا کرده، نیروهای صهیونیستی به قبرستان هایی حمله کرده و اجساد متوفیان را بیرون کشیده است؛ اقدامی غیرانسانی که نیروهای صهیونیستی در گفت وگو با سی ان ان آن را توجیه کرده و می گویند که آنها در حال جستجوی بقایای اسیران صهیونیست نزد حماس بوده اند.

تلویزیون سی ان ان تصاویر ماهواره ای و فیلم های منتشر شده در رسانه های اجتماعی را که در آن تخریب دست کم 16 قبرستان را توسط نیروهای صهیونیستی نشان می دهد، بررسی کرده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نتوانست به آنچه سی ان ان درباره حمله به 16 قبرستان غزه و نبش قبر آنها ارائه کرده، پاسخ دهد اما ادعا کرد که ارتش گاها چاره دیگری جز هدف قرار دادن قبرستان هایی که حماس می تواند از آنها برای اهداف نظامی استفاده کند، ندارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی ان ان: اسراییل دست کم یه 16 قبرستان در غزه حمله کرده است

سی ان ان: اسراییل دست کم یه 16 قبرستان در غزه حمله کرده است