مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 14:352024-01-02سياسي

منع ثبت درخواست متقاضیان پروانه کسب در اتحادیه ها برداشته شد


رییس اتاق اصناف ایران با اشاره به برخی از مهمترین مسائل پیش روی اصناف در ماه گذشته، از رفع ممنوعیت اتحادیه ها برای ثبت حضوری درخواست متقاضیان پروانه کسب خبر داد.

- رییس اتاق اصناف ایران با اشاره به برخی از مهمترین مسائل پیش روی اصناف در ماه گذشته، از رفع ممنوعیت اتحادیه ها برای ثبت حضوری درخواست متقاضیان پروانه کسب خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی صفایی در نشست هم اندیشی رییس و اعضای هیئت رییسه اتاق اصناف ایران با روسای اتاق های اصناف مراکز استان ها، گفت: پس از مطرح شدن مطالبی درباره منع اتحادیه ها برای ثبت درخواست متقاضیان پروانه های کسب و سپردن این کار به کافی نت ها، چالش هایی در این زمینه ایجاد شد.

گزارش های میدانی ما در همین شهر تهران نشان داد که کافی نت ها برای ثبت درخواست پروانه کسب، مبالغ قابل توجهی از متقاضیان دریافت کرده اند.

این درحالی است که وجود کمیسیون نظارت و هیئت عالی نظارت مانع از رخ دادن چنین تخلفاتی در اتحادیه ها می شد.

به گفته رییس اتاق اصناف ایران با توجه به این آسیب ها، رایزنی ها و پیگیری های مجدانه ای برای همکاری اتحادیه ها و اتاق های اصناف برای ثبت نام و امکان درخواست صدور و تمدید مجوز متقاضیان در دستور کار اتاق اصناف ایران قرار گرفت و امروز با موافقت معاونت دفتر خدمات عمومی وزارت صمت، منع ثبت درخوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منع ثبت درخواست متقاضیان پروانه کسب در اتحادیه ها برداشته شد

منع ثبت درخواست متقاضیان پروانه کسب در اتحادیه ها برداشته شد