مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 15:102024-01-09سياسي

تو با این هیکل چطور در قبر جا می شوی؟!


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عملیات «کربلای 5» یکی از عملیات های مهم و پیروزمندانه دوران دفاع مقدس بود که 19 دی ماه 1365 با هدف آزادسازی مناطق تحت اشغال بعثی ها و دفع تجاوز دشمن در منطقه شلمچه و شرق بصره توسط نیرو های ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران .

- یکی از همرزمان شهید حاج احمد کریمی می گوید: حاج احمد هیکل درشتی داشت.

بچه ها سر به سرش می گذاشتند و می گفتند: با این هیکل درشت چطور می خواهی توی قبر های کوچک گلزار شهدا جا شوی؟! او از این حرف بچه ها می خندید.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عملیات کربلای 5 یکی از عملیات های مهم و پیروزمندانه دوران دفاع مقدس بود که 19 دی ماه 1365 با هدف آزادسازی مناطق تحت اشغال بعثی ها و دفع تجاوز دشمن در منطقه شلمچه و شرق بصره توسط نیرو های ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اجرا شد.

این عملیات در حالی انجام گرفت که رزمندگان زیر آتش سنگین دشمن بودند؛ به گفته علی مالکی نژاد یکی از رزمندگان این عملیات، بعثی ها وجب به وجب آتش خمپاره و توپخانه را به سرمان می ریختند.

طوری که پیکر همرزمان شهیدمان را تکه تکه شده از روزی زمین جمع می کردیم و لای پتو می گذاشتیم؛ اما با این حال پیشروی کردیم و توانستیم به اهدافمان برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تو با این هیکل چطور در قبر جا می شوی؟!

تو با این هیکل چطور در قبر جا می شوی؟!