مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 11:152024-01-12اقتصادي

برداشت 4 میلیارد دلاری از صندوق توسعه ملی برای مسکن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی غضنفری با اعلام این خبر افزود: صندوق توسعه ملی ساختار حکمرانی خیلی ویژه ای دارد که برای استفاده از منابع آن نیازمند مصوبات است در همان ساختار حکمرانی خودش مثل هیئت عامل و هیئت امناء و گاهی وقت ها هم از طریق .

- مدیرعامل صندوق توسعه ملی از کمک 4 میلیارد دلاری این صندوق به طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی غضنفری با اعلام این خبر افزود: صندوق توسعه ملی ساختار حکمرانی خیلی ویژه ای دارد که برای استفاده از منابع آن نیازمند مصوبات است در همان ساختار حکمرانی خودش مثل هیئت عامل و هیئت امناء و گاهی وقت ها هم از طریق اجازه ها و اذن هایی که برای آن صادر می شود می تواند منابع اش را مطرح کند.

وی گفت: ما به دو شکل خدمت دوستانمان در وزارت مسکن و خدمت آقای رییس جمهور و دولت محترم، عرض کردیم که آمادگی داریم در چارچوب قانون به این طرح خیلی خیلی مهم (نهضت ملی مسکن) کمک کنیم، این پروژه ملی است و همه دستگاه ها وظیفه دارند در آن نقش داشته باشند.

بخش اولی که برعهده گرفتیم به لحاظ ساختار حوزه ای هم جزء اختیارات صندوق است، این است که ما منابعی از صندوق را در نزد بانک ها سپرده گذاری ارزی انجام بدهیم، این سپرده گذاری ارزی بعد از یک سال یا دو سال عیناً به ما برگردد، ولی وقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت 4 میلیارد دلاری از صندوق توسعه ملی برای مسکن

برداشت 4 میلیارد دلاری از صندوق توسعه ملی برای مسکن