مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 18:552024-01-13سياسي

علم و فناوری یکی از حوزه های قدرت آفرینی است


مسئول سابق سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصارالرضا(ع) استان گفت: علم و فناوری یکی از حوزه های قدرت آفرینی است و ما امروز پیشرفت های شگرفی در عرصه علم داشته ایم؛ - ایسنا/خراسان جنوبی مسئول سابق سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصارالرضا(ع) استان گفت: علم و فناوری یکی از حوزه های قدرت آفرینی است و ما امروز پیشرفت های شگرفی در عرصه علم داشته ایم؛ هوش مصنوعی از موضوعات نوظهور است و در این زمینه هم اکنون کشور ما در رتبه دهم دنیا قرار دارد.

هادی ایمانی، مسئول سابق سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصارالرضا(ع)استان امروز 23 دی در مراسم تودیع و معارفه مسئول سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان اظهارکرد: یکی از خرده گفتمان های که در منظومه فکری رهبری معظم انقلاب است، حوزه علم و فناوری است.

وی گفت: در بیانیه گام دوم ابتدا به موضوع علم و فناوری اشاره شده است و نتیجه آن قدرت آفرینی جمهوری اسلامی در حوزه توسعه و پیشرفت است و این را در جهاد علمی و فناوری شاهد هستیم.

ایمانی با بیان اینکه کلید واژه ای که رهبرمعظم انقلاب در حوزه علم و فناوری به آن اشاره دارند؛ توسعه و پیشرفت است، گفت: معنویت آن جا معنا پیدا می کند که همراه با علم و تعالی و پیشرفت باشد لذا علم و معنویت زمانی رابطه تنگاتنگی با یکدیگر خواهد داشت که همر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم و فناوری یکی از حوزه های قدرت آفرینی است

علم و فناوری یکی از حوزه های قدرت آفرینی است