مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 11:502024-01-15اقتصادي

ثبت نام 5600 همدانی برای دریافت زمین در طرح جوانی جمعیت


مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از ثبت نام حدود 5600 همدانی برای دریافت رایگان زمین در قالب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از ثبت نام حدود 5600 همدانی برای دریافت رایگان زمین در قالب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خبر داد.

مجید صالحی امیر در گفت وگو با ایسنا، مطرح کرد: طرح اعطای زمین رایگان مسکونی به خانواده های مشمول طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانواده های بالای سه فرزند اعطاء می شود.

وی با اشاره به اینکه متقاضیان همدانی به تدریج مدارک خود را در سامانه بارگذاری می کنند، اظهارکرد: تاکنون 417 سند به متقاضیان داده شده که تلاش داریم تا پایان سال افزایش یابد.

وی با بیان اینکه در شهرهای زیر 100 هزار نفر بنیاد مسکن متولی طرح جوانی جمعیت شده است، تصریح کرد: شهرستان همدان بیشترین متقاضی طرح جوانی جمعیت است که با توجه به اینکه در این شهر مشکل تأمین زمین وجود دارد، در شهرهای اطراف زمین به متقاضیان داده می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از تأمین 90 درصدی اراضی مسکن ملی در این استان خبر داد و گفت: تأمین زمین به خوبی انجام شده و بیش از 90 درصد اراضی تأمین شده است و در شهر همدان هم توافقات انجام شده و اگر اوقاف همکاری کند 200 هکتار دیگر تأمین خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 5600 همدانی برای دریافت زمین در طرح جوانی جمعیت

ثبت نام 5600 همدانی برای دریافت زمین در طرح جوانی جمعیت