مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 10:152024-01-06اقتصادي

توسعه و ساخت 54 پست توزیع برق زمینی در اهواز


معاون مهندسی شرکت توزیع برق اهواز گفت: 54 پست توزیع برق زمینی در راستای توسعه زیرساخت های انرژی الکتریکی و تامین برق به ویژه در مکان های پرتراکم جمعیت و متناسب با بهبود مبلمان شهری توسعه و احداث شد.

- ایسنا/خوزستان معاون مهندسی شرکت توزیع برق اهواز گفت: 54 پست توزیع برق زمینی در راستای توسعه زیرساخت های انرژی الکتریکی و تامین برق به ویژه در مکان های پرتراکم جمعیت و متناسب با بهبود مبلمان شهری توسعه و احداث شد.

علی عیداوی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: توسعه زیرساخت های انرژی و تامین برق به ویژه در مکان های پرتراکم جمعیت متناسب با بهبود مبلمان شهری با برنامه ریزی انجام می شود و از ابتدای سال جاری تعداد 54 دستگاه پست توزیع زمینی جانمایی، توسعه و احداث شد.

وی با اشاره به تاثیر توسعه پست های برق زمینی و ساختمانی در تامین برق پایدار و افزایش رضایت مندی شهروندان افزود: کاهش مخاطرات طبیعی از جمله گرمایش و ریزگردها، رعایت اصول پدافند غیرعامل در توسعه شبکه، امکان پایش هوشمند و از راه دور، مانور سریع تر، کاهش میزان خاموشی ها و کاهش تاثیر بر روی شبکه های ارتباطی را از مزایای احداث این پست ها است.

عیداوی عنوان کرد: این شرکت نیز در راستای رسالت ذاتی و نیاز به توسعه زیرساخت های شهری بر اساس امکانات و شرایط ایجاد پست، نسبت به طراحی و جان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه و ساخت 54 پست توزیع برق زمینی در اهواز

توسعه و ساخت 54 پست توزیع برق زمینی در اهواز