مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 14:252024-01-12سياسي

دستگاه های اجرایی با رفع مشکلات امیدآفرین باشند


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: دستگاه های اجرایی با رفع مشکلات تا جایی که می توانند امیدآفرین باشند و در عرصه های پاسخگویی کارآیی ها را افزایش دهند، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: دستگاه های اجرایی با رفع مشکلات تا جایی که می توانند امیدآفرین باشند و در عرصه های پاسخگویی کارآیی ها را افزایش دهند، همچون رییس جمهور صادقانه با مردم سخن بگویند، از طرفی آنچه تاکنون انجام شده به مردم بیان شود تا اعتماد مردم افزایش یابد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام 22 دی ماه در خطبه های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به مساله انتخابات، اظهار کرد: آنچه امسال بیش از سال های گذشته شاهد آن هستیم عنایت و توجه خاص مقام معظم رهبری به بحث انتخابات است.

وی افزود: در حقیقت انتخابات علاوه بر تحکیم پایه های نظام و طرد دشمن، یک تکلیف شرعی است که مقام معظم رهبری این گونه به این موضوع ورود کرده که نباید امر ایشان بر زمین بماند و خدایی نخواسته اطاعت نشود، ایشان به طور جدی و با عزم راسخ، خود و دیگران را به سوی این عرصه مهم دعوت می کنند که این موضوع برای جامعه امیدآفرین می شود.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه دشمنان از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون کمر به نابودی انقلاب بسته اند، تصریح کرد: خوشبختانه ملت همواره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی با رفع مشکلات امیدآفرین باشند

دستگاه های اجرایی با رفع مشکلات امیدآفرین باشند