مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 12:152024-01-15سياسي

«اعتماد» مجرم شناخته شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اکبر نصراللهی در این باره گفت: اتهام های آقای بهروز بهزادی نشر اکاذیب و چاپ و انتشار اسناد رسمی و محرمانه موضوع بند 7 ماده 6 قانون مطبوعات در تاریخ 5 آذر 1402 با تیتر پشت پرده حجاب بان ها بود که هیات منصفه پس از شنیدن .

- سخنگوی هیات منصفه دادگاه های سیاسی و مطبوعاتی گفت: در جلسه امروز دادگاه مطبوعات، مدیر مسئول روزنامه اعتماد با اکثریت مطلق آراء مجرم شناخته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اکبر نصراللهی در این باره گفت: اتهام های آقای بهروز بهزادی نشر اکاذیب و چاپ و انتشار اسناد رسمی و محرمانه موضوع بند 7 ماده 6 قانون مطبوعات در تاریخ 5 آذر 1402 با تیتر پشت پرده حجاب بان ها بود که هیات منصفه پس از شنیدن دفاعیات متهم با اکثریت مطلق آراء در موضوع اتهام او را مجرم دانست و نیز او را با همین رای مستحق تخفیف ندانست.

وی افزود: قاضی کریمی گفت که صرف نظر از موضوع حجاب بان ها، چرا عین سندی را که مهر خیلی محرمانه دارد منتشر کرده اید؟ متهم پاسخ داد که سند را از فضای مجازی گرفتیم و متعاقب اظهارات وزیر کشور در مورد حجاب بان ها، آن را منتشر کردیم ضمن اینکه محرمانه و خیلی محرمانه ارسالی از وزارتخانه ها و سازمان ها، شأنیت خود را از دست داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اعتماد» مجرم شناخته شد

«اعتماد» مجرم شناخته شد