مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 13:052023-12-23اقتصادي

43 درصد رانندگان در تصادفات جاده ای کردستان جان باخته اند


بیشترین تصادفات در جاده های استان با 14 درصد در روزهای جمعه به وقوع پیوسته و براساس آمار موجود 43 درصد از رانندگان در تصادفات امسال جان خود را از دست داده اند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، عیسی گوهری پیش از ظهر امروز در جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان کردستان اظهار کرد: طی 2 سال اخیر با کاهش فوتی تصادفات در استان مواجه بوده ایم و در این زمینه در جایگاه برتر کشور قرار داریم.

وی با بیان اینکه حفظ و ارتقای این وضعیت باید در ابعاد مختلف در دستور کار قرار گیرد، گفت: متاسفانه سال گذشته 392 نفر و سال 1400 نیز 372 نفر بر اثر تصادفات جاده ای در استان جان خود را از دست داده اند.

رییس پلیس راه کردستان با اعلام اینکه بیشترین تصادفات فوتی یک سال اخیر مربوط به محورهای سنندج، کامیاران، دهگلان، مریوان، قروه، سقز، سروآباد، بانه و دیواندره بوده است، گفت: محور سنندج ـ قروه و سنندج ـ کرمانشاه بیشترین تصادفات استان دارند.

گوهری اضافه کرد: سواری پراید با 14 درصد و وانت بار با 12 درصد بیشترین تصادفات را از ابتدای امسال تاکنون به خود اختصاص داده اند.

وی اذعان کرد: 28 درصد تصادفات جاده ای به دلیل عدم توجه به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه 25 درصد، تجاوز به چپ 13 درصد، خستگی و خواب آلودگی 3 درصد بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

43 درصد رانندگان در تصادفات جاده ای کردستان جان باخته اند

43 درصد رانندگان در تصادفات جاده ای کردستان جان باخته اند