مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 09:352024-01-20حوادث

نجات دو صیاد جاسکی در آب های دریای عمان


معاون دریایی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از نجات جان دو صیاد بندر جاسک با هماهنگی مرکز جستجو و نجات دریایی بندر چابهار و همکاری شناور صیادی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، معاون دریایی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از نجات جان دو صیاد بندر جاسک با هماهنگی مرکز جستجو و نجات دریایی بندر چابهار و همکاری شناور صیادی، در آب های دریای عمان خبر داد.

یک قایق صیادی که از 7 روز پیش و با دو سرنشین در فاصله 75 مایلی از بندر چابهار در حال صید بود و از روستای سورگلم جهت صیادی به این محدوده آمده بود به علت مسیریابی نامناسب و هوای نامساعد (فورس 5) در دریا سرگردان شده که با هماهنگی (MRCC) چابهار و با همکاری شناور صیادی بعد از چندین ساعت عملیات جستجو و نجات دریایی، نجات یافتند.

حتما قبل از دریاروی از اطلاعات هواشناسی دریایی با شماره تماس 05435321415 مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی و شماره 1550 اطلاع حاصل نمایند.

برای صیادی به صیدگاه های مشخص اعزام گردند و اطلاعات منطقه صید را در اختیار مالک شناور قرار دهند و همچنین تجهیزات ایمنی از جمله لایف رافت، حلقه نجات و جلیقه نجات به همراه داشته باشند.

  پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات دو صیاد جاسکی در آب های دریای عمان

نجات دو صیاد جاسکی در آب های دریای عمان