مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 15:202024-01-09فرهنگي

نمایشگاهِ جشنواره ملی اسباب بازی فراخوان داد


فراخوان حضور در نمایشگاهِ هشتمین جشنواره ملی اسباب بازی ایران از سوی کانون پرورش فکری با همکاری انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی منتشر شد.

- فراخوان حضور در نمایشگاهِ هشتمین جشنواره ملی اسباب بازی ایران از سوی کانون پرورش فکری با همکاری انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هشتمین دوره از جشنواره ملی اسباب بازی ایران از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی ایران از روز 27 دی تا 7 بهمن سال 1402 در محل سالن های نمایشگاهی مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب برگزار خواهد شد.

بر اساس گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، علاقه مندان برای شرکت و ارائه محصولات خود در بخش فروشگاهی و نیز حامی مالی این جشنواره می توانند با دبیرخانه کیمسیون نمایشگاهی انجمن تماس بگیرند تا از شرایط حضور در این بخش ها مطلع شوند.

هشتمین دوره از جشنواره ملی اسباب بازی ایران با هدف ارائه تصویر کامل از کالاهای تولید داخل برای کودکان و نوجوانان ایرانی برگزار می شود و تمامی فعالان بازی و اسباب بازی کشور امکان حضور در این جشنواره را دارند.

علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 09981819876 تماس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاهِ جشنواره ملی اسباب بازی فراخوان داد

نمایشگاهِ جشنواره ملی اسباب بازی فراخوان داد